מכונות שטיפה למוסכים

חשיבות הניקיון והסדר במוסכי הרכב

הניקיון במוסכים יכול להשפיע בצורה ישירה על הרושם הראשוני שאותו מקבלים הלקוחות ובעקיפין גם על ההכנסות. הבעיה היא שלבעלי המוסכים עצמם לא תמיד יש את הכלים בשביל להתמודד עם קשיי הניקיון של המוסך, מה גם שחלקם לא יודעים למי לפנות בשביל לפתור את הבעיה על הצד הטוב ביותר. כמו כן, במוסכים יש סוגים מיוחדים של לכלוך וכתמים ולכן התמודדות איתם מחייבת שימוש במכונות ייעודיות.

הפתרון הכי טוב עבור ניקיון של מוסכים הוא שימוש במכונות שטיפה בלחץ מים. אלו מכונות שמסוגלות להגיע להספק גבוה מאוד ובעזרתן ניתן להשיג המון יתרונות גם במקומות מלוכלכים מאוד כגון מוסכים:

א. לחץ מים גבוה – לחץ המים של המכונות נמדד ב-בר והוא מעיד על היכולת שלהן להתמודד עם הכתמים והלכלוך במוסך. עבור מוסכים למשל ניתן לבחור מכונות בלחץ מים גבוה במיוחד ולשלב אותן יחד עם פתרונות לניקוי, הברקה והסרת כתמים מהרצפה ושטח העבודה.

ב. אביזרים משלימים – המכונות החדשות שמיועדות בין היתר לניקיון של מוסכים מגיעות עם אביזרים משלימים. רשימת האביזרים כוללת קני התזה, אקדחי לחץ ועוד והיא בעיקר מיועדת בשביל לנקות גם את האזורים החסומים והמרוחקים של המוסך. בעזרת אביזרים משלימים ניתן לנקות את המוסך במהירות ולמנוע הוצאות מיותרות.

ג. פירוק כתמים – מכונות בלחץ מים לא רק שוטפות את הרצפה אלא גם מפרקות כתמים קשים מן היסוד. הפירוק של הכתמים הקשים הוא זה שעוזר לנקות את המוסך ולשמור על מראה תקין לאורך זמן.

מכונת שטיפה בלחץ למוסך
                       מכונת שטיפה בלחץ למוסך


טיפים לבחירת מכונות שטיפה

לא כל המכונות מתאימות לשטיפה של מוסכים ולהתמודדות עם כתמים קשים. בעלי מוסכים שרוצים לקנות את המכונות בעצמם צריכים לבדוק את המפרט הטכני, לקבל המלצות מקולגות ובמידת הצורך ליצור קשר עם אנשי מקצוע. לחילופין, הם יכולים לפנות מלכתחילה לחברת ניקיון ולתאם מולה את השימוש במכונות שטיפה אחת ליום או בתדירות גבוהה יותר.

בסופו של דבר, בעלי מוסכים מודעים לחשיבות הניקיון וצריכים לעשות הכל בשביל לשמור עליו. הם יכולים להשתמש במכונות שונות וכדאי להם לנצל את יתרונותיהן.