קלנועית מתקפלת קלת משקל

 

הקלנועיות הפכו להיות כלי הרכב של מבוגרים ובעלי מוגבלויות בצורה שמאפשרת להם שגרת חיים רגילה לחלוטין. עם זאת, אלו שמשתמשים בה לעתים נתקלים בקשיים רבים בהרמה שלה ממקום למקום, בעיקר כאשר יש צורך לעבור מדרגות כדי לאחסן אותה ובתחבורה ציבורית. גם לזה, יש פתרון הולם בדמות קלנועית מתקפלת קלת משקל.

הקלנועית שתפתור את כל הבעיות

קלנועית מתקפלת קלת משקל היא אחד הלהיטים הגדולים שיש בשנים האחרונות ואם בעבר היה אפשר לראות אותה באופן נדיר יותר, היום חלק ניכר מבעלי המוגבלויות ומהקשישים מבינים שאם כבר משקיעים בקלנועית, חשוב לבחור אחת שתהיה ניידת וקלה לשימוש בכל מצב. קלנועית קלת משקל יכולה לנוע בין 15 ל-25 קילוגרם, דבר שמאפשר לכל אחד להרים אותה לאן שהוא רוצה ללא תלות מאדם נוסף. הקלנועיות מתקפלות למימדים קטנים מאוד ונראית לחלוטין כמו מזוודה רגילה ומכאן השימושים בה רבים מאוד.

היתרונות העצומים של קלנועית קלת משקל

  • קלנועית קלת משקל יכולה להיות בשימוש עצמאי לחלוטין של כל אחד. אמנם יש קשישים ובעלי מוגבלויות שעדיין יגלו קשיים רבים בהרמה שלה, אפילו כשהיא שוקלת רק 15-20 קילוגרמים, אך רובם המוחלט שלה משתמשים יגלו קלות מדהימה בהרמה ובנשיאה שלה למקומות אחרים, מאשר קלנועיות אחרות ששוקלות יותר מ-40 קילוגרמים לכל הפחות.
  • המשקל של הקלנועית היא דווקא לא הסוגיה הראשית שהופכת אותה לנוחה בצורה חסרת תקדים. הדבר שבאמת משפר משמעותית את היכולת של כל אחד להשתמש בה בצורה הכי פשוטה כי יכולת הקיפול שלה. הקלנועית מתקפלת לממדים קטנים מאוד ואף לא ניתן להבין שמדובר בקלנועית שיכולה לנסוע. הקלנועית מתקפלת בקלי קלות ויכולה לעלות עם המפעיל בתחבורה ציבורית, לתוך מוסדות ואפילו למטוס.

מה חשוב לבדוק לפני הקנייה?

כשמחפשים קלנועית קלת משקל חשוב לוודא במאה אחוזים שהיא מתאימה לצרכים של הנהג העתידי. הקלנועית אמנם קרובה לשלמות אך עדיין לא יכולה לשאת כל אחד. יכולת ההעמסה המקסימלית שלה חשובה שכן יש קלנועיות שלא מסוגלות לשאת מעל ל-100 קילוגרם, קלנועיות שלא מכילות תא מטען, קלנועיות שמתקפלות לגודל יחסית גדול או קלנועיות שגם אחרי הקיפול לא כל כך נוחות לנשיאה ושוקלות יותר ממה שהנהג יכול להרים.