קניית רכב יונדאי

מתעניינים בקניית רכב יונדאי? הנה קצת פרטים שחשוב לדעת

קניית רכביונדאי היא יצרנית רכב קוריאנית, בעלת מעמד מכובד ביותר בעולם וממוקמת במקום החמישי בדרוג יצרניות רכב. תחילת דרכה של החברה הוא בסוף שנות ה- 80 כאשר החלה לייצר רכבים בשיתוף חברת פורד. כשעברה לייצור עצמאי של רכבים, נשענה רבות על סיוע בינלאומי, שכן מנועי הרכבים היו מתוצרת מיצובישי, והעיצוב הופקד בידי האיטלקים. רק בשנת 1975 ייצרה יונדאי מכונית משלה. היא אומנם הצליחה למכור לא מעט רכבים בכל רחבי העולם, אך סבלה מתדמית ירודה. בסוף שנות ה- 90 החלה החברה להשקיע בעיקר בנושא האמינות, ואנו קוצרים את פירות המאמץ היום.
יצרנית הרכב מציעה פתרונות למגוון צרכים, שכן היא מעמידה לרשות לקוחותיה רכבים בכל הגדלים, החל ממכונית מיני קומפקטית ביותר i10 ועד לג'יפים ורכבי מנהלים יוקרתיים. כיום החברה זוכה לרמת אמינות גבוהה ביותר.

למה יונדאי?

  • דגמים חדישים בטכנולוגיה מתקדמת
  • רמת אבזור גבוהה
  •  מרחב פנימי
  • עיצוב פנים בחומרים איכותיים
  • חוויית נהיגה אחרת

יונדאי i30 – המשפחתית הנמכרת ביותר בישראל

מכונית זו היא אחת הכוכבות הבלתי מעורערות בשוק הרכב הישראלי, ולמעשה בשנת 2011 כבשה יונדאי את פסגת המכירות בישראל רבות בזכות דגם זה. המשפחתית המפנקת אהובה במיוחד על לקוחות הליסינג העסקי, שאוהבים הרפתקאות בדמות של רכבים משפחתיים חדשים. בעקבות ההצלחה בענף הליסינג, זכתה יונדאי גם לאמונם של לקוחות פרטיים רבים. היא מציעה רמה גבוהה של בטיחות, זאת בתופסת למרחב פנימי שמתאים למשפחות שלא אוהבות להצטמצם. כיום מכונית זו הינה אחת המשפחתיות הנמכרות ביותר בארץ, וניתן לראות נוכחות בולטת ביותר שלה בכבישים. יותר נדיר לראות אותה במוסכים, זאת בשל האמינות הגבוהה של הדגמים החדשים של יונדאי.