מדוע רכב מאזדה הוא הרכב הבא שלכם

רכבי מאזדה הם מהרכבים הפופולאריים ביותר על כבישי ישראל והיצרנית היפנית 'מאזדה' היא אחת ממובילות שוק הרכב המקומי בישראל. אם אתם מתלבטים האם להחליף את הרכב הקיים ברכב של היצרנית מאזדה או ברכב של יצרנית אחרת, התחילו לקרוא מדוע רכב המאזדה הוא אחד מהרכבים המוכרים, הותיקים והפופולאריים ביותר בישראל.

קצת על המאזדה

חברת MAZDA היא חברה יפנית שנוסדה על ידי ג'וג'ירו מאצודה ב- 1920 בעיר הירושימה. חברה זו מייצרת כלי תחבורה ונכון לשנת 2014 מספר כלי הרכב אותם היא ייצרה עמד על יותר ממיליון. בישראל רכבי החברה מיובאים על ידי קבוצת 'דלק מערכות רכב'. ייבוא רכבי המאזדה החל כבר בשנות התשעים כאשר הדגש הושם על הבאת דגמים המותאמים באופן מרבי לדרישותיהם של הישראלים. התוצאה של צעד זה לא איחרה לבוא והיצרנית הצליחה לתפוס דאז את את נתח שוק המכוניות הגדול ביותר בענף הרכב בישראל. המאזדה מוכתרת על ידי מומחי רכב רבים בישראל כיורשת של הסובארו האגדתית ולאורך שנים הדרישה למאזדה הייתה כה גדולה עד כי היצרנית דאגה שתמיד תהיה כמות מספקת של מאזדות למכירה בישראל.

דגמי המאזדה בישראל

ההיכרות הראשונה של מאזדה עם השוק הישראלי הייתה באמצעות מכוניות הסופר מיני, המאזדה 2 והמשפחתית של היצרנית, המאזדה 3 אותה היצרנית הציעה במרכב של 4 דלתות (סדאן) ושל 5 דלתות (האצ'בק). המיניוואן הקומפקטי, 'המאזדה 5' זכה גם הם לפופולאריות רבה אצל הישראלים (במיוחד אצל משפחות גדולות) ודגם המנהלים, המאזדה 6 זכה להצלחה רבה  בציי הרכב ובחברות  הליסינג. בנוסף, היצרנית אחראית גם על ייצור וייבוא של דגמים נוספים לשוק הישראלי, כמו למשל ה- BT 50 (טנדר ארבע על ארבע), הג'יפים הקטנים CX3 ו- CX5, מכונית הספורט ה- RX-8 ומכונית הספורט הרודסטר, קבריולה קלה, דו מושבית בעלת גג נפתח.

יתרונות רכבי המאזדה

היתרונות של רכבי המאזדה רבים ובאים לידי ביטוי במחיר האטרקטיבי, בהתאמה של דגמי היצרן לצרכי הישראלים, במנוע הייחודי של המאזדה (מנוע הונקל), בעיצובים החדשניים והדינאמיים, ובביצועים הטובים של רכבי החברה. יתרונות נוספים קשורים לחלפי הרכב והתחזוקה השנתית שלו ובאים לידי ביטוי בכך שתקציב האחזקה והחלפים השנתי הוא עממי למדי ולכן גם אם צפויה תקלה (לרוב מדובר על תקלת בלאי), לא מדובר על הוצאת ענק שתכניס את הלקוח לבעיה אל מול הבנק. בנוסף, מדובר על רכב שמחזיק מעמד לאורך תקופה ארוכה ונחשב לרכב אמין ומוערך.

לסיכום, אחד הרכבים האמינים ביותר על הכביש וזה שדגמיו זכו להצלחה רבה הוא רכב המאזדה. נתון זה ורשימת היתרונות הארוכה הם אלו שמובילים רבים לבחור לקנות רכב זה. קנייה נעימה!