השכרת מלגזות לטווח קצר וארוך

שירותי השכרת מלגזות יכולים להתאים לאנשים פרטיים, קבלני בניין, קבלני פינוי פסולת וחברות לוגיסטיות.

נושאים שכדאי לשים לב אליהם במסגרת שירותי השכרת מלגזות לטווח קצר וארוך:

א. תקופת השכרה – אפשר לשכור את המלגזות לפרק זמן של יום, חודש או תקופות ארוכות יותר. יש גם חברות שמציעות שירותי השכרת מלגזות לפי שעה ובתמחור שונה. החלטה על תקופת ההשכרה מתקבלת על ידי הלקוח ובהתאם לאופי הפרויקט.
ב. סוג המלגזה – יש סוגים רבים של מלגזות שאותן ניתן לשכור לתקופות קצרות וארוכות. ההבדל העיקרי בין המלגזות הוא בשליטה, ביכולת ובמפרט הטכני. מלגזה אופיינית מסוגלת להעמיס בין 1 ל-5 טון, אך יש מלגזות גדולות יותר. כמו כן, בטיחות המלגזות מדורגת על פי עומס מקסימאלי ומרכז כובד קדמי. זה מידע שמסופק על ידי היצרן וכדאי לבדוק אותו לפני ששוכרים מלגזה מסוימת.
ג. מחירים – רוב המלגזות המושכרות לפי שעה הן מלגזות חשמליות וקטנות יחסי שמחירן הוא 80-120 ש"ח לשעה. לעומת זאת, השכרת מלגזות של 2.5 טון ליום תעלה 2,000-2,500 ש"ח ומלגזה בינונית של 5 טון כבר תעלה 3,000-4,500 ש"ח.
מלגזה כבדה למשקלים של 25 טון תעלה מינימום 7,000 ש"ח ליום ומלגזות ענק יכולות להגיע למחיר של 10,000 ש"ח ליום. לצורך השוואה, השכרה חודשית של מלגזה כבדה תעלה 40,000-50,000 ש"ח ולכן במקרים כאלה עדיף לשקול רכישת מלגזה.

מלגזות

טיפים להשכרת מלגזות

המלגזה היא כלי רכב ממונע שמשמש להעמסה ותובלה של מטען ולכן היא נפוצה גם באולמות תצוגה, מחסנים, שדות תעופה, נמלי ים ועוד. תובלת המטען על המלגזה מתבצעת באמצעות זרועות פלדה והיא נחשבת לציוד הכרחי בתעשייה ובמסחר.
רצוי להכין היטב את שיעורי הבית ולדעת איזו מלגזה יכולה לשרת את צרכי הפרויקט על הצד הטוב ביותר. לאחר מכן ניתן לקבל המלצות על חברות שמציעות שירותי השכרת מלגזות ולהשוות בין המחירים. במידה להשכרה של טווח ארוך במיוחד, אפשר לשקול רכישת מלגזה ולהכשיר עבורה נהגים מוסמכים. בנוסף, יש לבדוק האם מדובר במלגזה חשמלית או במלגזת דיזל.